Ferrari, 3 år

Ferrari var den tredje tjejen som föddes. Hon vägde 116 gram och var näst tyngst av bilarna. Ferrari är en snabb italiensk sportbil och ser ut så här (bild lånad här).
File:Ferrari-TESTAROSSA-02.jpg

Från början hette Ferrari Alfa Romeo, men jag kände att jag ville ha ett namn som var mer likt dom andra kattungarna så hon fick byta namn till Ferrari. Efter att Ferrari flyttat hem bytte hon namn o kallas numera för Smilla. Här följer ett par bilder på henne, dels som nyfödd och sen som 12 veckor.


En trött tjej, som ryms i ett stort påskägg.


Sen kommer några bilder som jag har fått av matte & husse. Det här är en av mina favoritbilder på Smilla.


Här är Smilla ungefär 7 månader.


Om jag minns rätt är hon ungefär 1.10 på detta fina kort.


Här är hon ungefär 2 år gammal, eller har jag fel L?

Kommentera här: