Anael, 1 år

ANAEL - Ärkeängel av romantisk kärlke, passion och romans, skönhet, konst och musik samt frågor som rör försoning och acceptans. (Bild o text lånad här)
Planbokskompisar_anglakraft-3

Anael föddes som unge nr 2, han vägde 114 g. Av killarna var han näst lättast i kullen.

Anael bytte namn till Lufsen och flyttade tillsammans med Lady till Boden. Det är mitt första syskonpar som jag säljer tillsammans så det är extra kul att följa dom. Sen tycker jag även att det är lite extra kul då det är en av varje kön. Lady & Lufsen lekte ofta ihop när dom växte upp o sov även ofta tillsammans.

En nyfödd Lufsen och en bild där han är 12 veckor.


Jag måste ju bara visa denna bild på Lufsen. Vi hade uppe lekhagen och hur han lyckades ta sig in bakom lekhagen vet jag inte.


I slutet av maj 2011 for jag upp till Boden o hälsade bla på Lufsen (o Lady). Här är två bilder från det besöket.


Jag har fått vikter på Lufsen som för ett par veckor sen vägde 4.9 kg. Har även fått mobilbilder på dom, här är Lufsen.

Kommentera här: