11 veckor

Tiden går så fort, det är svårt att förstå att kullen flyttar om mindre än 2 veckor. Jag vet dock att de nya familjerna ivrigt väntar på sina skatter och det gör avskedet mycket lättare, även om det är svårt ändå.

Innan jag satte upp studion igår sov tjejerna och jag hade hoppats att dom skulle sova ett tag till. Men icke då. Yin vaknade och började busa och gick såklart på lillasyster Sunny. Trots att det inte tar lång tid att sätta upp studion så var dom vilda (precis som vanligt ). Men eftersom det inte är så mycket dagsljus nu så fick det bli fotosession ändå.

För en gångs skull har dom även en leksak med på bordet, en pipande råtta, som Yin snabbt anföll och "dödade".

Jag borstar alltid duken de sitter på innan det är dags för fotografering men det syns inte att jag har gjort det denna gång. Jag vet faktiskt inte var kattungarna har hittat allt "boss" igår. Om det är för att dom har legat i ena kattbädden tidigare. Dock låg dom på tunnan när jag satt upp studion igår. Nåja, ni får ta det som det är för det var verkligen inte lätt igår. I vanliga fall tycker jag nästan att det blir lättare ju äldre dom blir eftersom man då lätt kan distrahera dom, men i en viss ålder spelar det ingen roll vad man än gör för något.

Yin




Sunny (Yang)


Systrarna tillsammans och även om Sunny fortfarande väger lite mindre än Yin ser hon mycket större ut här.
1 Linda & Valentine:

skriven

Åhh så söta dom är!! :)

Kommentera här: