Once in a blue moon

OK, kanske lite oftare än så kommer Marussia till mig och ska gosa. Men det är inget som sker flera gånger/dag om man säger så.
 
En dag när jag låg och vilade kom hon plötsligt, hoppade upp och lade sig bekvämt tillrätta. Hon låg där länge, länge, även när Sakhi kom. Han blev nog väldigt förbryllad över att Marussia (av alla våra katter!) låg där och tog upp hans plats.Det slutade med att Sakhi såklart fick komma upp också och gosa, men då gick Marussia.
1 Therese:

skriven

Kattmys är det bästa:-)

Svar: Japp, jag håller med! Sakhi, som verkligen är min allra bästa solstråle, kommer många gånger/dag o vill gosa med mig. :)
Gunilla Falk

2 Annika:

skriven

Vad fina katter du har. Lady och Lufsen brukar också hoppa upp i famnen ibland. Oftast ligger Lady hos mig. Men faktiskt så har Lufsen börjat komma i min famn, kanske för att jag är hemma just nu. Kram.

Svar: Katter är så tacksamma att ha nära sig när det är mycket omkring en. De vet när man behöver lite extra stöd/omtanke. :)
Gunilla Falk

Kommentera här: