Städar och röjer

Äntligen har jag tid över till att städa och röja ut ett helt rum. Som sällskap har jag oftast alla 4 katterna. Ibland ligger de bara på någon hylla och sover/inspekterar men ibland ska de såklart in i påsarna med skräp. Detta gäller i synnerhet både Ella och Dolce.

Vårt lilla älskade monster aka Ella, är så himla mysig på så många sätt. Det ska verkligen bli kul att ställa ut henne i Luleå och dels se vad hon tycker om det men även vad domarna tycker om henne. Hon är ju väldigt ung och ser därför lite "ful" ut, en lång smal tarm ungefär, men hon charmar alla hon möter.

Eftersom jag vill försöka städa/röja så mycket som möjligt innan jag o mannen åker bort (nästa vecka), kommer det vara väldigt tyst denna vecka i bloggen.
1 Lotta:

skriven

Visst är det härligt att städa när man får hjälp / stjälp av våra små dunbollar ;-)

2 Annika:

skriven

Hej, tack för kommentaren. Mina katter brukar också vara med och bry sig när jag städar. Ibland brukar de vara väldigt hjälpsamma när jag ska vaska. Kram från Annika.

Kommentera här: