Planer är bara planer

Det är väldigt många besök till vården just nu (med anhörig som är sjuk) och det går såklart före allt annat. Det gör också att allt skjuts framåt ett tag, inkl även när jag börjar ta emot testpersoner. Jag skriver dock här när det blir aktuellt igen, men det blir i september (som det ser ut nu).

Idag har Marussia legat i prinsesstolen, som vi har i tvättstugan. Strax bredvid (dock inte i samma stol) har Ella legat. Så det går framåt även där, vilket ju är skönt.

Igår anmälde jag Ella till utställningen i Umeå och det kommer bli jättekonstigt att bara ha en katt på utställningen, som dessutom är på hemmaplan och inte är det min kattklubb heller som arrangerar så förstå vad många katter jag ska hinna se och fota!

Förhoppningsvis får jag sällskap till Luleå-utställningen o får jag det tar jag med kameran, annars får den stanna hemma. Inte för att det är en särskilt stor/tung sak att ta med, men mera för att jag nog är tillräckligt splittrad med tre katter.
1 Marinettes:

skriven

Glöm inte ta hand om dig själv Gunilla!

Kram och Trevlig helg

Kommentera här: