Ella, 4 månader

I fredags blev Ella hela 4 månader och det firade vi med att fota och väga henne.

Hon väger knappt 2 kg och om jag tittar på våra andra katters vikt vid samma ålder så ligger hon lite efter. Dock inget jag oroar mig för eftersom jag vet att hon kommer gå upp i vikt. Imorse efter hon ätit upp sin mat gick hon sen och rensade alla andra skålarna. Vårt lilla monster!

1 Therese:

skriven

hon växer så det knakar, då behövs alla andras mat oxå :-)

Snyggingen:-)

2 Marie:

skriven

Underbara Ella <3 Ser fram emot att få följa henne här i din blogg framöver. Vilken underbar tjej. <3 Det ska bli roligt att träffa henne, dig och dina andra katter i Luleå :) Och då får du träffa mitt nya lilla spinn-monster också ;) (som ligger i mattes knä med huvudet på skrivbordet fast hon vet att hon får vara på skrivborden, hon tenderar nämligen till att förstöra tangetbord då ;)).



Kurr

Marie & Uteha



Kommentera här: