Vilken härlig utställningshelg

det har varit! Jag är visserligen helt trött, slut o färdig men det har varit så värt det. Det har gått otroligt bra för sibbarna och jag är verkligen mer än nöjd med resultaten för Sakhi o Marussia.

Det hela började i fredags med att jag for in till Ishallen för att försöka hjälpa till lite inför utställningen. Nu blev det inte så mkt gjort där o då eftersom mycket redan var avklarat, ja de lättare jobben alltså. Jag lovade att istället stanna kvar ett tag på söndagkväll o hjälpa till.

Lördag morgon och både jag och mannen for samtidigt, vid 5.40. Han till jobbet o jag för att hämta upp Sussie i stan. Stackars Dolce blev helt ensam hemma så hon gick upp o var väldigt mysig och social med äldsta sonen. Kanske inte riktigt vad han uppskattade efter att ha kommit i säng sent, men har man dörren öppen så får man skylla sig själv.

Jag hade bokat burar åt massa sibbar och vi tog upp två rader. Lite struligt var det eftersom det var många fertila hankatter som skulle ställas.

Lördagen var jag borta knappt 14 timmar och det blev nog nästan lika länge på söndagen. Jag var helt slut efter att hjälpt till ett tag med att plocka bort efter utställningen, hamnade i soffan där jag låg o vilade en timme innan jag till slut orkade gå o lägga mig, väldigt tidigt. Idag har det inte blivit mycket gjort, mest bara tagit igen mig för imorgon är det full fart igen.

Det kommer att komma bilder och fullständig rapport snart (hoppas jag). Jag kan bara kort säga att jag är så otroligt nöjd med helgen. Båda katterna har tagit sina certifikat (båda dagarna) och fått otroligt fina omdömen. Som ren bonus blev dessutom Sakhi NOM i lördags.

Det har varit otroligt kul att träffa Susanne igen, likaså Roseanne (med dotter), Linda o Lotta samt såklart det vanliga gänget.

Tack alla som gjorde helgen så otroligt trevlig på så många sätt.

Kommentera här: