Muminkullen

växer sakta o säkert. Jag kommer fara o hälsa på när dom är runt 5-7 veckor, vad som nu passar för Emma. Det ska bli så otroligt kul att få se busfröna då. Jag antar att det kommer vara full fart som gäller!
En underbar bild har Emma här, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser bilden.

Så jag hoppas verkligen att jag har fel och att Marussia är dräktig, ännu dröjer det dock ett tag till innan jag vet lite mera säkert, och att även vi kan få små söta kattungar mitten av november.
1 Kicki:

skriven

Tänk om vi får kullar nästan samtidigt även denna gången;-) Vore jätteskoj, för det var så roligt sist då man kunde kolla och jämföra allt bus de hittade på i våra två kullar! Men jag vet ju inte ännu heller om Nessa är dräktig, så vi får allt vänta snällt några dagar till =)Sist skiljde det 10 dagar har jag för mig... undrar vad det blir denna gången, om båda är dräktiga vill säga ;-) Kram

Kommentera här: