Marussia o Casper, uppdatering

Det går sakta framåt, men lite för sakta för mig. Det är så otroligt tomt o tyst utan Marussia, trots att vi har två katter till. Det är lite lustigt att jag saknar skruttan så mycket för oftast kommer hon inte fram till mig direkt utan väljer att istället gå till yngsta sonen.

När jag nu ska prata med katterna så kallar jag dom ofta Marussia. Jag vet dock att hon har det jättebra med Casper, dom är tillsammans hela tiden nu och kan nos-pussa på varandra, äta bredvid varandra etc utan problem. Tur han är en sann gentleman och väntar in henne.

Som det ser ut nu far vi upp på torsdag o hämtar hem henne, ja om dom är klar vill säga. En bild från förra veckan som Marie skickade till mig.


1 Marinettes:

skriven

Önskar Lycka till och håller tummarna för Marussia och Casper.

Kommentera här: