Bilder på Finkel, 110903

Har fått bilder som duktiga Linda Karlström lyckades ta på Finkel (Raphael) som för en gångs skull inte var på sitt bästa humör. Annars har jag tyckt att han är på så bra humör jämnt, trots att han inte haft matte där.

Jag gick upp till Linda efter att jag hade fixat till Sakhi (som skulle upp till panelen) för fotografering. Det slutade med att jag tom fick utställningshålla Finkel!

Nu har han gjort sitt som fertil hane på utställningar, men jag hoppas kunna övertala fodervärden att ställa ut honom senare.


1 Lotta:

skriven

Vad fin han är, och det är så läckert med svart bakgrund.

2 Marie:

skriven

Missat dessa bilder totalt. Han var nog spänd lillgubben med alla dofterna från andra katter.Men Linda har trollat som vanligt och fått fram hans skönhet. Så vacker kille! ♥♥♥♥



Hade så gärnat velat fota Liris också hos Linda, men Liris var på samma humör som Finkel så jag gav upp den idéen.



Kram

Kommentera här: