Kostföreläsningen

idag var verkligen väldigt bra och tänkvärd. Trots att Ulrika höll på i drygt tre timmar så hann hon inte helt klart. Vi hade helt enkelt för många frågor.  Här hittade jag en länk om BARF, det är bara att googla.

Att köra hem från Skellefteå är ju inga problem alls men det är inte direkt roligt när det är mörkt ute, duggar lite, mycket trafik etc. Nu dröjer det en dryg månad tills jag ska tillbaka till Skellefteå igen.

Jag har fått kort från Lady o Lufsen som jag kommer lägga ut till veckan, jag ska även få vikter på dom. Det är så himla kul att se ett syskonpar (dessutom av olika kön) tillsammans o se hur mycket det kan skilja. Lufsen såg ut att ha växt ganska mycket och även Lady, vilket ju är roligt!

Marussia har börjat bli mer hungrig, vilket är kul. Nu matar vi henne lite men många ggr under dagen. Jag ska imorgon köpa kycklinghjärta och ge henne (o dom andra). Dolce har tyvärr nästan helt slutat att äta sitt torrfoder, det är ju verkligen inte lika gott som Marussias o Sakhis torrfoder. 

Kommentera här: