Bara för att....

Sitter o tittar igenom gamla kort o hittar då detta, som jag inte kan låta bli att lägga upp. Tycker det inte är sååå längesen men tiden går fortare o fortare ju äldre man blir.

Här är Marussia bara tre veckor gammal.
1 Lena:

skriven

Himmel så söt hon var, då också =)...

Jag la just ut ett gammalt foto på

en kattunge i min blogg.

Jag kikar ofta igenom mina fotomappar

och gottar mig åt de söta småmissarna och minns.



Tur att de finns att ta fram

då katterna blivit stora.



kram Lena och sibbarna i Kåge

2 Lotta:

skriven

Titta ännu en liten söt kattungebild, hon har en sådan härlig uppsyn!

3 Marinettes:

skriven

Vilken liten sötnos hon var då och vilken stor sötnos hon är nu.

Kram!

4 Susanne:

skriven

Men hjälp så söt hon var!! <3

5 Marie:

skriven

Men rackars vad söt hon var/är!! Som en liten bakelse :D



Kram

Kommentera här: