Picasso o Dumle

träffade jag när Djurmagazinet hade öppet på Kattens Dag. Han har blivit så stor Picasso men är lika busig som vanligt. När vackra Dumle tycker att Picasso har busat klart så nafsar han Picasso i pälsen, så att han ska lugna ner sig.

10 månader blev änglarna i måndags men det glömde jag tyvärr helt bort. Då hade jag bara Yin och Yang i tankarna. Hoppas att ni fick något extra gott den dagen.

Här kommer en hel hög med bilder på killarna.


Jag gillar den här högdragna bilden av Dumle, inte för att han verkar vara det utan tvärtom. Han är nog bland de snällaste katterna jag har träffat. Det ser nästan ut som om han skyddar Picasso här.


De två bröderna tillsammans.


Efteråt for jag till Granngården och tittade på Pia och Lasses kull. Dom visade upp Niikki och hennes tre avkommor, det är så kul att se hela kullen samlad och se vad som har hunnit hända på kort tid. Dom är nu 5 månader och så fina. Man skulle kunna tro att dom inte har gjort annat än att visas upp (många ggr) inför publik eftersom kullen var så lugn.

Kommentera här: