Ny leksak

Idag kom en ny leksak. Eg tänkt mycket till kattungarna men såklart även till dom andra katterna. Jag har länge tänkt köpa en sån här men det var först när jag såg den hos Lotta som jag till slut köpte den.

Kartongen var väldigt intressant, tyckte katterna. Här är det Marussia som inspekterar den stora lådan. Undrar om hon funderar på att flytta hit kattungarna.


Dolce inspekterar själva tunnan, som är högre än jag trodde. Kattungarna kommer nog ha väldigt kul med denna leksak.
1 annika nurmi:

skriven

jättegrattis till kattungarna. Skönt att det gick så bra. stora bamsekramar från Anniaka,lady och lufsen

2 Susanne Vikström:

skriven

Den där klöstunnan är det bästa köpet jag gjort till Ramses. Han klöser, busar och hoppar på den så att den nästan välter och ibland bara ligger han och "slafar" uppe på toppen.

Kommentera här: