Dag 67

och det enda som har hänt är att jag är konstant trött efter att ha haft två vaknatter samt har väldigt mycket värk i hela kroppen. Men men, ut kommer ju ungen/ungarna någon gång. Jag hoppas att det är minst två, gärna tre. Skulle tycka det var tråkigt om det bara var en unge.

Lägger upp ännu en kattungebild, denna är från Marussias första kull, Ängelkullen.

1 Lotta:

skriven

Men Marussia tänk på trötta matte och oss andra som är nyfikna. Är det bara en kattunge så har den ingen som trycker på, Alice förra kull var det en och den förlossningen tog tid innan ungen kom ut...fast den kom på dag 65.

2 Lena:

skriven

nej men Marussia !!

Nu hoppas jag att det sätter fart snart så matte får lite vila.. Alla väntar vet du väl. =).



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

3 Marie:

skriven

Men har ingen tittat ut än! Förstår att du är jättetrött! Jag nattvakade från söndag till onsdag natt och var helt färdig. Inatt har jag "bara" varit upp två ggr. och tittat till Nessa och de små :)



Håller tummarna att det blir dags snart. Kikar in senare i eftermiddag.

Kram

Kommentera här: