Uppdatering på Lady & Lufsen

Jag har fått lite rapporter om Lady & Lufsen också och även där går det bra. Jag har även fått två kort, men min mobil är inte så himla bra och det blir dålig kvalité på bilderna tyvärr. 

Men både Lady (som varit mer framåt) och Lufsen ser ut att ha det väldigt bra. Dom har redan hunnit träffa lite folk och fått lite kokt skinka som godis.  Det var lite jobbig biltur för båda katterna men till slut gav dom upp och somnade!

Jag blir alltid lika glad varje gång köparna skickar lite bilder (gärna många bilder! ) och berättar lite om katterna.

Idag blir kullen 13 veckor och Raphael flyttar snart. Har fått sms om att allt är klart för hans ankomst och att dom nu bara väntar in honom. Vete 17 om det ens är lönt att sminka sig på morgonen då jag troligen kommer gråta. Tur jag ska fara och träffa kompisar sen. 
1 annika och seppo:

skriven

jag kokade torsk och gav de idag. Det tyckte de om.De är så busiga och livliga av sig. Men för oss får de busa hur mycket de vill.Vi älskar de så mycket.Igår blev det avtvättning,det gillades inte. Men jag och seppo torkade de torra och gav skinka som belöning.Då hämtade de sig förvånantsvärt snabbt.Seppo fick igår reda på att han hade fått för lite dos astmamedicin,så det var inte katterna som orsakade gårdagens astmaanfall. Phuu.Ha det bra,kram från annika och seppo.

2 stina:

skriven

Letade Raphael i pawpeds för att göra en testparning mellan honom och Theia men hittade honom inte, misstänker att han inte är inlagd än? Hur kollar jag då om det passar? Kan man lägga in föräldrarna och jämföra en avkomma på dom och matcha med Theia?

Var det bellman som var pappa va? :)

Kommentera här: