Två katter mindre

Har precis vinkat av Lady & Lufsen med nya matten och hussen, tack igen för presenterna! 
När vi kommer in igen ligger Marussia och diar Kiara och Raphael. 

Det blir fort tyst och tomt när kattungarna far men det känns så skönt att få se dom flytta till sina nya härliga familjer.

Lufsen har jag tyvärr inte haft tid att åka bil med i veckan men jag hoppas att han inte kommer vara så pipig, att all tidigare bilåkning har gjort honom lite mer van. Det är en lång sträcka att åka, 30 mil. Men tur nog har han ju Lady med sig som nog gör att han blir lite mer trygg.

Lady och Marussia var totalt ointresserade av att säga hejdå till varandra


och det var även Lufsen och Marussia


dvs till att börja med, sen tvättade Marussia faktiskt Lufsen lite.

1 Carina:

skriven

Tänker på den dagen mina indian tjejer ska flytta.

Oj vad jag ska gråta då.Men när man vet att dom kommer till ett bra hem så känns det ju alltid bättre efter ett tag.Och om dom flyttar nära så man kan hälsa på då är det ett plus.Önskat att jag haft möjlighet att träffa alla i Ängla kullen innan dom flyttade.Nu finns ju Raphael kvar i Umeå så han får jag ju träffa..Kram till er alla

Kommentera här: