Provat idag med sele och koppel

på Raphael. Han fick först hänga med ut och hänga tvätt, men sen gick vi ut på framsidan. Konstigt detta - att vara med sina syskon i en kattgård berörde honom inte alls men ensam på gräsmattan så var det lite jobbigt. Här reagerade han exakt som jag trodde dom skulle bete sig första gången i kattgården. Ska ta ut resten av kullen, en och en, så att dom också får testa selen och kopplet.

Imorgon ska jag och äldsta sonen in en snabbis till stan så då får Lufsen följa med. Denna gång ska han få sällskap av Lady och det ska bli väldigt intressant att se hur det kommer gå. Jag passar på eftersom sonen bara ska lämna några papper så det blir inte att sitta stilla i bilen några längre stunder.

Medan jag och mannen har gjort lite ärenden idag har äldsta sonen blött ner kattungarna igen. Jag siktar på att blöta ner dom minst en gång/vecka och sist jag gjorde det slutade det med att hela kullen stod runt handfatet och tittade på när dom alla blev blöta.
1 Lotta:

skriven

Visst är dom underbara första gången med sele och utevistelse, men dom får snabbt smak för utelivet :-)

Kommentera här: