Kullen är 11 veckor + en dag

och här kommer äntligen bilderna. Det har varit en väldigt fylld dag, jag hann bara hem och äta, vi gjorde kullfotograferingen och sen var det träning.

Lotta, jag har några jag funderar på i närheten till Raphael. Hoppas kunna lämna besked snart hos vem han hamnar hos, då får vi se om han också byter namn.

KIARA (Shekina)


Samt två bonusbilder på värsta busfröet Kiara. Hon var helt hopplös idag!



LUFSEN (Anael)


LADY (Galgaliel)


samt en bonusbild på Lady, kolla vad mycket tassludd hon redan har!


PICASSO (Michael)


Raphael


KULLBILDER 11 veckor
1 Marie:

skriven

Helt fantastiska bilder! Jag är grymt imponerad över dem. Och alla 5 är så otroligt fina!♥♥♥♥♥ Även om en Mr. R varit min favorit sen första stund :)

Kram

2 Pellefride:

skriven

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

Kommentera här: