Enskilda bilderna, 12 veckor

Vi hann ta några bilder på varje busfrö idag, men Raphael var helt sanslös, han gick alltid för nära kameran etc så korten på honom tog jag och äldsta sonen nyss om.

Kullbilder kommer förhoppningsvis imorgon, men här är de enskilda bilderna.

KIARA (Shekina) - sista kortet på henne är faktiskt på just henne, jag blev tvungen att kolla en extra gång så det inte skulle vara på Picasso.


LUFSEN (Anael) - en helt hopplös kille idag, vid minsta ljud så stirrade han snabbt dit för att se om det var något roligare än fotograferingen. Vi har verkligen fått kämpa idag med de flesta bilderna.


LADY (Galgaliel) tom denna söta (o i vanliga fall) lugna tjej var alldeles tokig idag.


PICASSO (Michael) som faktiskt var lugnast idag.


RAPHAEL, denna kille var helt omöjlig idag. När vi sen tog kort (bara på honom) ikväll så var han så trött, så trött. Han visste inte om han skulle sitta eller ligga utan satt och svajade lite lätt.




Blev bara tvungen att ta med dessa två bonusbilder. Jättetrött kille och på kort två syns det hur trött och "svajig" han är!


Efter fotandet satte äldsta sonen honom till Dolce och jag blev ju bara tvungen att ta denna bild. Hon är så underbar Dolce - även om hon just nu tjuväter lite väl mycket foder från alla andras skålar än sin egen.

1 Gunilla m flock!:

skriven

Jättefina bilder som alltid! Känns allt lite vemodigt att det är sista bilderna, som vi varje vecka väntat så förväntansfullt på! De ovetande, vackra ögonen som inte har en aning om vad framtiden kommer att bära med sig.

Åh, vad vi kommer att mysa och skämma bort henne!!!

Många kramar från oss alla :o)

2 Stina:

skriven

Dom är ju för gulliga :)

Önskar jag haft mer tid efter mötet i lördags så jag hunnit kika in till dina små en gång till innan flytt, men har jag tur kanske jag får kika in till raphael någon gång då jag har vägarna förbi umeå :)



Tänkte bara höra om du är intresserad av lite royal canin kitten foder till din lilla foderkille? Har några portioner här hemma till övers, Theia vägrar ta så jag har gett upp det där och låter henne äta vuxenmat nu. Känns dumt att bara kasta det så hör av dig om du är intresserad! Är det du som står för maten eller? Annars kan jag ju iofs kolla direkt med lea? Kommer han äta rc eller?

3 Lotta:

skriven

Tänk vad 12 veckor går fort.

Sista bilden var särskilt fin med charmiga Dolce.

4 Gunilla, S*Deltas:

skriven

Gunilla, nu är det upp till er att fota varje vecka. ;) (Bara skojar)



Stina, jatack Raphael blir nog väldigt glad över att få mera mat. Vi kan ju ta det när vi träffas, om inte annat på avslutningen i juni.



Lotta, Dolce är så himla go' och fin med änglarna. ♥

5 Lena:

skriven

Så fina de är...

Kan tänka mig att ni får det tyst nu när alla flyttar..

Jag är rätt så förälskad i Anael och han verkar vara lika fin nu som då han var liten. Det ska bli kul att se hur de utvecklas. Jag antar att du kommer att vara duktig att följa upp dem med bilder framöver..



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

6 Carina:

skriven

Ni har tagit så fina foton på kullen under hela tiden.Och Raphael är så fin han kommer att bli snygg



Kram från mig o katterna

Kommentera här: