Det bästa med att vara testhem

är när personer - trots sin allergi - kan skaffa en egen katt. Jag kommer fortfarande ihåg känslan när vi hämtade hem Jivara, att vi skulle kunna ha katt igen! Det är en helt underbar känsla och jag är lika glad varenda gång det händer.

Igår hade vi besök av testpersoner och änglarna var rätt trötta. Trots förkylningar så verkar det gå bra, men familjen återkommer när änglarna har flyttat. Jag tycker det blir mer rättvisande test då. Dessutom hoppas jag att ni är fri från förkylningarna då också.

Änglarna slocknade rätt fort och var väldigt trötta flera timmar efteråt. Jag kammade Dolce och Marussia på soffbordet, därav handduken, och alla änglar tyckte det var skönt ligga och sova på bordet.

Längst fram ligger Lady och Lufsen. I bakre ledet ligger Picasso, Raphael och Kiara.
1 Marie:

skriven

Åh vilken härlig bild på änglarna :)

2 Susanne Vikström:

skriven

De är helt fantastiska! Vi hoppas och drömmer....

3 Nicolaiella:

skriven

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

Kommentera här: