Äntligen börjar det hända saker

Nu har jag ikväll skickat ut bilderna från Umeå-utställningen som jag var på - för 1.5 månad sen!!

Det enda jag kan skylla på är att kullen har tagit väldigt mycket tid (inte helt sant, men det låter ju bra). Men imorgon är dom 12 veckor och då har jag inget att skylla på längre.

Sitter och gör de sista finputsningarna på mitt informationshäfte som jag ska skicka med köparna. Det börjar även bli dags att plocka ihop alla sakerna då Picasso (Michael) flyttar först av alla. Han flyttar på torsdag. På lördag flyttar Lady & Lufsen (Galgaliel och Anael) och på söndag är det dags för Kiara (Shekina) att flytta.

Raphael flyttar sist av alla och det ska bli så otroligt tomt och tyst när det inte är några kattungar här. Jag/vi har ju hittills alltid behållt en unge från varje kull och även om vi har stort hus så vill jag inte ha alltför många katter hemma. Dessutom om allt går vägen så sitter jag om 1-1.5 år med en ny hona. Längtar!!

Imorgon blir det att ta nya kullbilder, de sista. På kvällen har jag tänkt att jag och sonen ska bada tjejerna. Sen hoppas jag hinna börja bearbeta och lägga ut bilder från utställningen.

Kommentera här: