Väntar

på att Carina snart ska komma o titta på änglarna. Nu är det ju ett tag sen hon var här - hon är ju fullt upptagen med sin egen kull, mina "bonusar", som blev en vecka igår.

Ska bli intressant att höra vad hon tycker om änglarna. Hon kommer nog tycka dom är väldigt stora gissar jag. Fast hennes kattungar växer så det knakar, mamma My har gott om mjölk till trillingarna.

Idag kom Raphael över avspärrningen så nu har jag fått sätta dit två böcker till, få se hur många dagar det tar innan han bryter sig ut igen.

Shekinah fick komma ut igårkväll och hon gick helt lugn omkring, in under sofforna, förbi mamma katt som låg och tittade på henne. När Lars sen stoppade hon in henne i lekhagen igen blev hon väldigt irriterad - gick fram o tillbaka och skrek (precis som Teo (Gabbana) gjorde. Lars tog ut henne igen och hon fortsatte glatt sin vandring. Denna gång var hon mer nöjd när hon fick gå tillbaka till syskonen.

Galgaliel lyckades jag äntligen få att äta torrfoder igår - ett tag i alla fall. Nu hoppas jag att hon låter bli sanden. Hon är helt klart den mest envisaste kattungen vi har haft vad gäller att äta sand.

Kommentera här: