Toalådan är redan invigd

Igår lyckades jag till slut släcka datorn men då fastnade jag istället med kattungarna, satt med dom länge och bara njöt.

Vi satte in toalådan igår på eftermiddagen. Jag gick i säng vid 01.30-tiden o när yngsta sonen vaknade strax före 9 imorse hade någon (troligen Anael, för han var där igår o krafsade) hunnit uträtta sina behov. Tycker det är så otroligt vad dom kan och vet trots att dom är så små.

Vi får se hur vi ska lyckas fixa fotostudion till måndag då dels mannen jobbar helg och vi även har flyttat den till ett annat rum. Samma rum som jag har tömt och det nu står fullt med flyttkartonger. Det vore ju bra om det skulle gå att smälla upp studion där. Måste kolla lite och se, det största problemet är hur jag ska kunna hänga upp ena skynket.

Ska lägga upp några bilder senare ikväll.

Kommentera här: