Personliga bilderna, 1 vecka

Jag väljer att ta dom i den ordning dom är född, så först ut är Shekinah, visst ser ni hennes söta lilla svanstipp och hon har även en vit tå, på höger fram.



Som unge nummer två kommer Anael, han är också rätt ljus i ansiktet men inte lika ljus som Raphael är. Han har redan börjat öppna ögonen.


Unge nummer 3 är Galgaliel, en mycket söt fröken. Ligger gärna på rygg och diar. Hon har vita fram- o bakben och en liten snutt på svanstippen.


Unge nummer 4 - är det då en Gabrielle eller är det en Michael? På torsdag kommer Anna-Lena, Sussie, Lena och även Carina hit och tittar - det vore väl konstigt om vi inte skulle kunna enas om vilket kön h*n är då! En underbar söt liten tjej tror jag att det är - men vi får se.


Slutligen, unge nummer 5 - Raphael.
1 Kicki:

skriven

Försökte skriva i går men det gick inte så jag provar nu igen.. Jättefina alla 5 men jag håller ändå på Shekinah som favorit <3 Tror du hon är 09 eller utan vitt? Svanstippen ser aprikos ut men tassen? Har samma problem nämligen med min Bellona, men jag tror hon blir utan vitt... svårt med färger men de är underbara oavsett =) Kram

Kommentera här: