Mysstund

Har haft Rapahel innanför tröjan ett bra tag. Han är så go´denna kille. Roligt är det att se att även Anael också vill komma upp i famnen, mer och mer.

När jag kom hem idag gick jag till avspärrningen och där var alla tre killarna och undersökte, busade och lekte. Michael ville gärna komma upp i famnen och det fick han så klart! Tjejerna var upptagna med att brottas med varandra.

Det är ju nu det bara blir roligare och roligare och det är svårt att komma i säng på kvällen, just för att dom är så mysiga. 

Sandlådan använder alla nu, även om några fortfarande vill äta från den. Ett evigt bytande av sand och plocka avföring. Blir skönt när dom slutar använda denna sand och man kan byta till vår vanliga sand och även en lite större låda.

På fredag tar jag med mig lekhagen och far till Carina. Då är det slut med lekhagen, räknar dock med att Marussia kommer få det lite jobbigt i början. Det är tur vi har gott om kattbäddar som vi kan placera ut här och där.

Hos Carina ska jag titta på hennes bedårande indianer. Längtar till fredag, tur jag har några hemma själv!

På torsdag ska jag fara till mamma och Jivara. Nu har hon gått upp en del i vikt, så jag ska väga Jivara och även fota henne. Det är nog dags att börja ransonera maten för Jivara.

Kommentera här: