En social, mysig, gosig kurrmaskin

Jag har idag varit o hälsat på hos Finkel (Raphael) och trots att det var ett tag sen vi sågs var han nyfiken, kom direkt fram till mig och hälsade glatt. Social och intresserad är nog två bra ord att använda om honom. 

Min fodervärd har gjort ett fortsatt bra jobb med honom och Finkel och sonen går även bra ihop. Förstå så kul dom två ska ha sen när sonen blir lite äldre!

Efter att ha varit och hälsat på Finkel, som intresserat undersökte min kasse och gärna kröp ner där, for jag direkt och pysslade. Eftersom pysslandet blev senare än jag hade tänkt så jag lägger bara upp en bild på charmknutten Finkel. Fler bilder kommer på lördag.

1 Lotta:

skriven

Vad fin han är och det ska bli spännande att få se honom fullvuxen, tittar in imorgon igen och ser om du lagt upp fler bilder. Ha en underbar helg!

2 Frida:

skriven

Söt katt! :)

3 Helena:

skriven

Vad fin och stor han har blivit. Lika fin som sin pappa Bellman som jag var och hälsade på förra veckan.

Kramar från Helena och Katterna

Kommentera här: