Jivara

Var på återbesök med Jivara idag, bara för att ta stygnen. Jag skulle nog ha kunnat göra det själv, här hade det inte hunnit växa över päls som det gjorde med Dolce. Men det är rätt skönt att någon även tittar på såret, som ju såg fint ut, även om hon hade varit o nafsat lite på trådarna.

Det märktes att det var länge sen Jivara åkte bil, hon pep ett par gånger. Vete 17 hur jag ska kunna få blivande kattungar lugna i bilen, Marussia gillar inte att åka bil tyvärr. Får väl kanske testa ta med Sakhi och kattungarna, han brukar vara rätt tyst i bilen.

Nu hoppas jag bara att Jivara börjar gå upp lite i vikt, hon är lite väl tunn enligt mig.

På söndag är det ny vägdag och då väger jag alla utom Jivara. Ska bli intressant att se hur mkt Marussia har gått upp och även Sakhi. Han äter ju numera vanlig mat, då jag tyckte han gick ner lite för mkt. Dolce däremot... jag kan bara hålla tummarna för att hon inte går upp i vikt.

Hon är helt hopplös på att tjuva mat, men hon lyssnar väldigt bra på sitt namn så det räcker att jag säger med lite sträng röst "Dolce" så stannar hon till.
1 Linnea, Johan och Smilla:

skriven

Du behöver inte vara orolig:) Våran Smilla älskar att åka bil, då om någonsin är hon lugn, riktigt lugn.. Det är hemskt sällan som hon ger ifrån sig något pip över huvud taget.. Men då har hon ju åkt väldigt mycket bil också! Hela somrarna i princip:)



Ja filmen har varit jättespännande att jobba med, jag tvivlar på att det kommer någon större visning.. men får jag nys om att man kan se den nånstans så ska jag höra av mig! Och några bilder har jag tyvärr inte tagit:(



Smilla hälsar tillbaka:)

Kommentera här: