Jag kunde inte låta bli

Förra veckan såg jag en så häftig sak och kom direkt att tänka på Prinsessan My, som bor hos Carina, och jag blev bara tvungen att köpa ut den. Idag var jag dit och lämnade saken. Killarna (Zummit o Zotik) gillade den rätt snabbt. Ju mer jag såg den, desto häftigare blev den. Enda anledningen till att jag inte köpt en själv direkt var pga färgen (gillar inte rosa).

Den finns på Jysk och kostar nu 200:-. Här kommer några bilder på fyndet jag har köpt.

Prinsessan Dolce, aka linslusen, låg kvar länge o det blev en hel del kort.


Prinsessan Marussia hade lite mera bråttom men jag lyckades få en bild.


Prins Sakhi var väldigt tveksam till det hela


Dvs ett par timmar, sen har han insett att även killar klär i rosa.


Nu åker julen till slut och jag glömde helt bort att Sakhi tuggade på mina tovade tomtar. Satte dom på ett bord för att plocka undan och raskt var han framme och försökte äta.... Kom på att jag har glömt att visa att visa hur fina mina tomtar blev (trots att man ser att Sakhi har hunnit vara på den röda tomten, på magen).
1 Carina:

skriven

Tack än en gång att du köpte prinsess stolen.

Ja katterna gillade den verkligen kurrmys tycker dom.Dina verkar också gilla den.

Pussa på Jivara.

2 Kicki:

skriven

Hi hi, vilken bedårande soffa! Men vaddå inte gilla rosa!! Hur kan man inte ;-) ? Men såna söta katter i? Du måste nog köpa en du med - tänk bara att fota kattungarna i den <3 Kram

Kommentera här: