Kort besök

Jag har varit bortrest över helgen, jag var bjuden till Boden och jag har såklart träffat Karins katter, men även Triumph (från Bilkullen) och Roselia (Sakhis yngsta dotter). Det har varit en himla trevlig - o intensiv - helg.

När jag så kom hem igårkväll kom alla katterna emot mig och Sakhi visste inte hur han skulle kunna gosa så mycket som möjligt med mig. Han kom upp flera gånger i famnen och buffade med huvudet!   

Dolce är som vanligt, lika förtjust i att stjäla kattungematen om hon kan! 

Marussia tycker detta börjar bli tungt så hon äter väldigt små portioner men ofta. Sen ligger hon väldigt mycket utsträckt på sidan och man känner sparkarna från ungarna. Det ska bli så intressant att se när hon föder ungarna (om hon brås på mamma Jivara får hon nog på söndag) och framför allt hur många (helst inte mer än 4 tack! ) och vilka som finns där inne.

Kommentera här: