Dags att flytta

tyckte Marussia imorse o valde att flytta ungarna. Hon lyckades flytta två ungar utan att dom pep men sen när det var dags för unge nr 3 pep den. Eg borde jag inte bli förvånad över stället hon valde, husses garderob en bit upp men jag blev lite förvånad över att hon inte ville i min garderob längst ner. Båda ställena var nämligen favoritställen i måndags.

Nu har jag tvättat av bolådan och ska lägga dit nya filtar etc och så har vi numera bolådan på kontoret, så att vi kan stänga in henne.

Min mamma kom förbi och tittade och fick hålla i kattungarna utan att Marussia protesterade och nu är även äldsta sonen hemma för att också titta på kattungarna. Trots att han hade ficklampa såg han inte så mycket eftersom Marussia hade vänt ryggen till och hade ungarna innanför.

Det blir spännande att se om hon kommer godta den nya bolådan, ska även "minska" den o förhoppningsvis känner hon sig lugn då. Det blir lite besvärligt att ha ungarna så högt upp, just nu ligger det 3 filtar och ett täcke på golvet och jag hoppas att dom inte ramlar ner nu, strax innan jag ska flytta dom.

Imorgon får kullen besök av Belllmans ägare, Helena med familj. Det blir bra att få någon mer kunnig att se dom IRL och kolla så att det är rätt färg/mönster. 

Jag kommer inte fota dom idag utan låter Marussia få komma till ro på det nya stället, men jag kommer stoppa in externa blixtarna etc så att allt finns på plats när jag kan fota dom.

Kommentera här: