Äntligen dags att presentera kull 4

Hittills så har jag lyckats få med ett ryskt namn i varje kull men så blir det inte nu. Temat jag har valt är Änglakraft och inspirationen kommer från Kreativ Insikt, titta under plånbokskompisar.

Med reservation för ev ändring.

Unge nr 1, en tjej som heter Shekinah och är f 23. Födelsevikt 98 g, född med svansen först.
Ängel av enhet och ovillkorlig kärlek. Friar dem som är fast i rädsla och inspirerar till rättvisa, harmoni, sanning och integritet. (Plånbokskort; HOPPET)




Unge nr 2, en tjej kille som heter Anael och är fs 23 ns 24.  (Här vore det ju bra om jag kan läsa intill på min lapp....) Födelsevikt 114, född med huvudet först.
Ärkeängel av romantisk kärlek, passion och romans, skönhet, konst och musik samt frågor som rör försoning och acceptans. (Plånbokskort; KÄRLEK)




Unge nr 3, en tjej som heter Galgaliel och är f 09 23. Födelsevikt 118 g, född med svansen först.
Ängel över energi och vibration. Hjälper oss att upplösa blockeringar och ger glädje under grå dagar. (Plånbokskort; GLÄDJE)




Unge nr 4, en tjej kille som heter Michael och är f 23 n 24. Födelsevikt 125 g, född med huvudet först.
Miraklens ärkeängel. Stöttar under svåra tider, inspirerar till mod, sannfärdighet, tålamod, kärlek och kreativitet. (Plånbokskort; STÖD)




Unge nr 5, en kille som heter Raphael och är ns 09 24. Födelsevikt 112 g, född med bakbenen först.
Helandets ängel. Inspirerar till glädje, vänskap, humor, älskvärdhet, kärlek och kreativitet. Uppmuntrar oss att bli dem vi innerst inne är. (Plånbokskort; MIRAKEL)



1 Linnea:

skriven

Åååååååh, damn vad söta dom är! Inte så konsigt dock, dom är ju släkt med Smilla ;)

Blev helt kär i Raphael och Anael.. uuuurgulliga!

2 Kicki:

skriven

Äntligen bilder och namn <3 Åh, så fina men jag föll nog mest för Shekinah med den ljusa svanstippen <3 och för Raphael <3 De är helt underbara!! Kram

3 Lotta:

skriven

Vilket fint tema och vackra namn :-)

4 Lotta L:

skriven

Stort grattis till kullen!



Underbara alliop, men måste säga att jag föll som en fura för Raphael!!

Är svag för svartsilverkillar med rosa nos och vita tassar med rosa trampdynor <3

5 Kicki:

skriven

Ha ha ha, måste få skratta lite åt Lotta L´s kommentar!!! År du?? Vad förvånad jag blir!! Det visste jag inte ;-) Men jag håller bara med!!!

6 Guro:

skriven

Gratulerer til et flott kull :D

De er så søte og fine :) Rahael og Galgaliel er favorittene :)



Blir morsomt å følge begge våre kull samtidig :)



Klem

7 Marie:

skriven

Nej men oj vilka fina bebisar! Med risk för att låta som en härm-apa, svartsilver killen Raphael med svart nos och Anael blir nog mina favoriter... ♥♥♥♥



Men alla fem är ljuvliga! ♥♥♥♥ Stort grattis för de jättefina små.



Kram

Kommentera här: