Kullen är 5 veckor

Trots det otroligt ofattbara och tragiska som har hänt går livet vidare. Det är bra att vi har kattungar hemma som behöver mig.

Yin har snabbt fattat detta med mat och äter med glädje allt som hon får smaka på, till skillnad från Yang. Han är lite mer bekväm av sig och tycker att det är lite överdrivet att man ska behöva tugga på maten, när man kan ligga och mysa  med mamma Marussia.

När jag kom hem i fredags möttes jag av denna syn o mitt hjärta smälte. Korgen har vi fått av Lady & Lufsens matte och den är helt lagom för två små kattungar. Det är eg min vågkorg men den är tydligen även väldigt skön att ligga och sova i då båda två brukar lägga sig i den när det är dags att sova. Yang har redan hunnit tugga sönder den lite grann.


Yin, 5 veckor gammal.


Yang, 5 veckor


Kullbilden. Visst smälter man när man ser dessa små busfrön?

1 Kicki:

skriven

Fantastiskt vilka fina små troll du har!! Yin har nog stulit mitt hjärta lite extra <3 Tänker på dig i din sorg!! Skickar massor med tröstkramar!!

Kommentera här: