Just nu

är jag på väg norrut. Jag och Sussie far förbi Helena en snabbis för att titta på hennes kattungar. Sen fortsätter vi o hälsar på både Emma (där vi tittar på Jivaras barnbarnsbarn, det ni!) och Karin. Det blir bara ett snabbt besök denna gång, planerar att fara upp längre fram och då hoppas jag att hinna förbi i alla fall Lady o Lufsen, gärna Theo också.

Det är alltid lika kul att hälsa på utflyttade katter och se hur dom har det nu.

Både Yin och Yang har börjat öppna ögonen så nu är jag extra försiktig med starkt ljus i deras små känsliga ögon. Dom har blivit lite bättre på att kravla runt i kattbädden dom ligger i, extra varmt och skönt när det bara är två kattungar.

Avslutar med ett gammalt kort på Dolce där hon bara är 5 månader gammal.
1 Marie:

skriven

Åhh charmiga Dolce! Hon är helt underbar :)



Ser fram emot nya bilder på Ying och Yang, härligt att de börjat öppna ögonen. :)



Ligger efter rejält på mailfronten försöker jobba ikapp så snart jag får lite tid över.

Kram

2 Lotta:

skriven

Vad roligt med en kattsafari, hoppas att ni hade det trevligt :-)

Kommentera här: