Ibland har man tur, del 2

Jag har verkligen funderat och försökt vrida på saker och ting för att bestämma till vilken fin familj Yin ska flytta. Idag, för ett tag sen blev jag uppringd av den ena familjen som berättar att dom har fått förfrågan om att köpa en kattunge utav Helena så då blev ju så mycket lättare för mig att bestämma att Yin kommer att flytta till Lycksele.

Vi har haft besök av mina svärföräldrar så jag ligger efter lite lätt i det jag skulle göra men kort på småttingarna kommer senare. Ev mycket senare, jag ska ikväll till BJK och lyssna samt se bilder från WW-utställningen. För att verkligen göra detta till en väldigt bra dag så har även sonen fått en glad nyhet.
1 Susanne Vikström:

skriven

Härligt att det löste sig!! Du kanske ska köpa en trisslott "Ibland har man tur del 3" Kram

Kommentera här: