Enbart trevligheter

har jag varit på i helgen. Igår hade vi SÄSK-avslutning för i år. Då var vi hos Anna-Lena och pysslade ihop lite saker. Som vanligt surrade vi en hel del och hade lika kul som vanligt och som vanligt gick tiden lika fort.

På väg hem från Anna-Lena stannade vi till o beundrade Helenas fina kull. Fortfarande är Blue Candy den som har mitt hjärta. Hon är så fin med sin vackra teckning.

Kameran var hemma eftersom Yin & Yang blev 3 veckor igår och blev fotade när det var dagsljus. Bilder på dom kommer senare, så fort jag hinner. När jag väl var hemma o efter jag hade ätit middag satt jag länge med kattungarna, hade dom i kattbädden på bena. Det är så otroligt att se hur fort saker och ting händer nu. Dom busar med varandra, klättrar ur kattbädden, tvättar sig själva etc. Helt enkelt ljuvliga!

1 Susanne Vikström:

skriven

Ouups, har det redan gått tre veckor!! Det ska bli kul att se sötnosarna live :-D

2 Lotta:

skriven

Skrev precis på Lenas blogg att ni måste haft det trevligt, synd att man bor så långt bort.

Kommentera här: