Reklam inför Sibirutställningen i Sundsvall, 3/9

Linda Karlström (känner ni förresten igen Lady (Galgaliel) på framsidan) är en otroligt duktig fotograf som har fotat mina katter ett flertal ggr. Både på utställning men även att hon (tack, du är en ängel!!) kommit hit och fotat mina katter. I våras var hon här och fotade Ängelkullen, vi hann även förbi och fota Carinas tre indianer.

Linda kommer att fota på Sundsvall-utställningen och jag vill verkligen uppmana folk som har möjlighet att gå o fota sina katter. Hon är otroligt bra med kameran och lyckas fånga "det".

Vi hade vid ett foto-tillfälle samma kamera och samma katt, både jag och Linda, men ändå blev resultatet mycket mer "levande" på hennes bild. Som fotomodell den gången hade vi hennes underbara, mycket charmiga och väldigt vana fotomodell till katt, Valentine. Där har ni en kille som har "det".

Nu får ni ursäkta att jag skryter lite grann här men jag är stolt som bara den att Linda vill använda mina katter till reklam. Får se hur många katter ni känner igen? Bilden är lånad (med tillstånd!) från Lindas sida. (Ber om ursäkt för att jag inte får till bilden lika fint, men Linda har en ram runt bilden som gör att jag inte får den vänsterställd). Jag har även förminskat bilden lite, klicka här för att se den i rätt storlek.

Får se hur många katter ni känner igen? Jag kan avslöja att jag har några katter där (samt ett kort på Lady/Galgaliel) och Carina har också några katter med. Jag avslöjar namnen på katterna senast lördag, jag är nämligen borta både to o fre.
1 Lotta:

skriven

Söta Dolce ser man ju direkt men annars törs jag inte ge mig på en gissning när det är närbilder.

2 Carina:

skriven

Sista raden katt 1,2 och 3 är mina.Zotik,Cheyenne och Zummit..Jättefina foton på alla

3 Hans Erik:

skriven

Fina!

4 Marie:

skriven

Hrm nu ska vi se...



Bild 1 skulle kunna vara Marussia. Ragdollarna vågar jag mig inte på någon gissning på, inte heller den fina persern.

Men bild 4 är ju såklart Dolce

Bild 7 är det Saki?

8 är ju Raphael såklart ;)

Nr 10 är Danielles vackra Fr. Jasmine

Nr 11 Harald Blåtand :)

Nr 12 Shekinah/Kiara?

Nr 13 vackra Zotik

Nr 14 Cheyenne eller Shawnee kanske?

Nr 15 Vackra Zummit



Ha en mysig helg! Imorgon är det dags för MEK:s utställning här i Bergeforsen så nu ska jag gå och stryka burkskynket :)



Kram

Kommentera här: