En pratkvarn

har vi fått hem. Vi började med att stänga in våra tre katter på toan/till kattgården. Sen fick Finkel (Raphael) få vara i vårt sovrum ett tag medan Jivara (som tillfälligt är hemma) fick huset för sig själv.

Jag gick till sovrummet o hade en lång pratstund med S*Marinettes och Finkel var så gosig, visste inte  h u r  han skulle göra för att få gosa med mig. Till slut somnade han bredvid mig och låg och slumrade ett tag.

Just nu är han ute i huset och vandrar (Jivara är instängd på annat rum) och pratar, pratar och pratar. Han pratar nog mera än mig - och det vill inte säga litet!

Det blir intressant att se om jag kommer att få någon sömn inatt eller om han bara ska ligga på mig, hela natten lång.

Har inte hunnit ta något kort på Finkel ikväll och lär tyvärr inte hinna det heller utan ni får gå tills hans mapp för att titta på nytagna bilder där.
1 Lotta:

skriven

Lycka till på utställningen och jag hoppas att du får en underbar helg!

Kommentera här: