Efter en intensiv vecka

tar jag det nu väldigt lungt, passar dessutom bra då jag har blivit förkyld. Tyvärr är vädret dåligt så det är nog bara att inse att hösten är på väg, vare sig jag vill det eller inte.

Har börjat smida lite planer som jag inte ännu vill gå ut med, men jag hoppas att jag snart kan berätta. Det blir spännande i alla fall!

Har snart tänkt försöka fara o hälsa på Finkel (Raphael) igen. Det börjar bli dags att bada honom inför hans två utställningar. Blir intressant att se hur det kommer att gå, det är en sak att tycka om vatten och själv frivilligt blöta sig ner lite mot att bli badad.

Sen börjar det bli dags att bada även Sakhi, Marussia har jag tänkt prova att bara använda torrschampoo på. Hon har verkligen fått en väldigt fin pälskvalité sen hon fått kullen. Dolce bör jag kanske också blöta ner lite grann, bara så att hon fortsätter vara van vid vatten. Det var ett bra tag sen hon blev duschad.

Här hade jag eg tänkt lägga ut en badbild på en blöt Finkel, men bilden visar inte så mycket så istället lägger jag ut denna bild på sötloppan (jo, han är precis som Dolce en riktigt sötloppa!), när han är 5 veckor.

1 Kicki:

skriven

Ja, tänk att hösten redan knackar på dörren!! Åh, sån söt bild på Raphael <3 Ska bli spännande att höra vad du har för planer på gång ;-) Ska bli skoj att snart ses igen ;-) Kram

Kommentera här: