3 timmar, 30 min kvar

att föra över helgens bilder (på det största minneskortet). Har som ni förstår en hel del bilder sen att titta igenom.

Jag har pratat så mycket i helgen att jag är lite småhes igen, men det har varit en helt otroligt underbar helg. Mycket fina sibbar, mycket trevligt folk och mycket trevliga samtal.

Otroligt skönt att få sova i en egen säng i ett rum som inte var på tok för varmt och dessutom få sova länge. När man är på kattutställning brukar det bli väldigt långa dagar och på tok för lite sömn, för att inte tala om ojämna mattider. I lördags åt vi lunch kl 15.

Som vanligt kommer jag försöka hinna få ut korten till alla sibbe-ägare så fort som möjligt, det enda jag vill är att ni hänvisar till mig o hemsidan (alt bloggen). Sen lär det tyvärr dröja ett tag innan jag fixar utställningsbilderna här på bloggen, jag har ju fortfarande inte hunnit med att fixa Umeå-utställningen ännu.
1 Kicki:

skriven

Härligt att det finns såna som du som fotar och delar med dig till oss som inte var där =) Ser fram emot ett axplock =) Kram

Kommentera här: