Jag har haft en mycket trevlig helg

på utställningen, trots att Sakhi inte var med. Idag har jag inte fått så mycket gjort, men jag har lekt fotograf och fotat resterande katter - men tyvärr upptäckte jag att jag missade två katter igår.... 

Ett stort tack till alla otroligt trevliga utställare/besökare jag har träffat i helgen. Det har verkligen varit en superbra helg! Även idag togs en hel del bilder. Bilder och resultat kommer längre fram.

Efter utställningen var slut kom Sussie, Karin och Moa, Helena, Catharina och Sara, Anna-Karin samt Camilla och tittade dels på änglarna men även på våra andra katter. För några var det första gången dom fick se vår underbara guldboll, dvs Dolce. Jag tror nog att hon charmade hela högen, dvs som vanligt.
1 annika nurmi:

skriven

hej,vad våra älsklingar är söta som karameller.Längtar till nästa lördag då vi får krama och busa med dem.En kusin till min man höll i anael och sickade ett mms till oss på söndagkväll.Då såg vi vad han har vuxit.

2 Anna-Karin:

skriven

Japp, helcharmad av hela högen :-

Kommentera här: