Väldigt ovanligt

Nästan varje kväll kommer Sakhi och ska ligga i husses säng, vare sig husse är där eller inte. Igår kom äldsta sonen hem tillfälligt och sov också över. Jivara blev förstås nöjd att ha honom hemma o gosade med honom ett bra tag.

När vi sen gick i säng kom Jivara till min säng o lade sig mellan mina ben. Eftersom det är så sällan hon kommer till mig var det bara att ligga stilla och försöka sova. Efter ca två timmar fick hon dock nog och hoppade ner från sängen.

Kortet på Jivara togs i november i fjol.



När äldsta sonen kom ner så berättade han att Jivara har legat hos honom större delen av natten. Hon har säkert gått direkt från mig till honom och hon har varit väldigt kärvänlig, bla tvätta i ansiktet osv.

Det har ju varit väldigt besvärligt mellan Dolce och Jivara så jag har haft Feliway i väggen men nu är det ett bra tag sen den tog slut och det funkar bra. Visserligen fräser Jivara åt Dolce ibland men andra ggr accepterar hon henne. Trots det hoppas vi att Jivara snart kan få flytta o bli ensamkatt.

1 Marinettes:

skriven

Lillvännen då, ibland kan man bli liggande i jättkonstiga ställningar som inte alls är bekväma, men vad gör man inte för sina älsklingar.

Kommentera här: