Kattens Dag

Sista helgen i november - den 27 och 28:e firas kattens dag och jag kommer tillsammans med Marussia att stå på Granngården, så har ni vägarna förbi är ni välkomna att hälsa på mig. Jag kommer märka upp buren med hennes namn, hon är ju numera champion så det kommer att stå CH S*Deltas Marussia, på buren.

Granngården öppnar kl 10 och stänger kl 16, men jag måste fara lite tidigare, så vill ni träffa mig - ell Marussia- kom gärna senast kl 15. OBS! Jag är bara där på lördag.

Jag är väldigt bortskämd med att enkelt kunna lägga upp de fina bilderna som Linda tog på våra katter. Här är ännu ett underbart kort på Marussia. Det är bara att välja och vraka bland alla bilderna.

1 Lotta:

skriven

Linda är duktig men det måste vara lätt att få bra bilder med en sådan snygging!

Kommentera här: