Har nyss fått in posten

och där låg bla en efterlängtad skiva med kort, från Linda! Dom är så otroligt fina allihopa och jag ska visa flera kort sen men just nu är jag upptagen och hinner bara visa ett. Tänk er henne på en utställning, tror ni hon skulle charma domarna? 

1 Marinettes:

skriven

Men jestanes så vacker hon är, hon skulle helt klart charma alla!

Kram och trevlig helg.

2 Lena:

skriven

Jag tror helt klart att hon skulle charma en hel del.. både domare och besökare =)..



Ha en skön helg !



Kram Lena...och mina sibbar hälsar också

3 Lotta:

skriven

Vilken underbar bild på charmtrollet!

4 Margita:

skriven

Ja, helt klart skulle hon det!! :)

5 Marie:

skriven

Hej,

Marie heter jag, vi går också i "väntans-tider" efter vår alldeles egna första Sibbe-tös som kommer i december. Har läst på din blogg och beundrat dina ljuvliga Sibbar, under en tid nu. Så nu är det väl dags att jag skriver något också :)



Hon är absolut ljuvlig Dolce, vem kan låta bli att charmas av henne?! Vilken sötnos hon är!



Hälsningar

Marie

Kommentera här: