Den mest matglada av alla....

är ju som sagt Dolce. Man kan ju tycka att vi borde ha lärt oss det vid här laget men icke....

Idag putsade mannen lite kött, gav slamsorna åt Jivara som åt det hon ville ha och sen försökte jag diskret locka på Marussia.

Precis när jag fått henne i famnen och går till köksbordet så kommer Dolce, i full fart, och verkligen kastar sig upp på bordet. Hon hann ta en rejäl bit slamsor och lämnade inte så mkt kvar åt stackars Marussia.
Våra andra katter brukar minsann kunna uppföra sig men inte denna bustjej....
1 Lotta:

skriven

Dolce är väl inget matvrak...det är väl bara hennes underbara personlighet :-)

2 Marinettes:

skriven

Vilken duktig tjej, så framåt.

3 Carina:

skriven

Hon är helt klart bäst.

Snacka om att (jag kan minssan ta för mig)

4 Emma:

skriven

Hon är helt underbar! Nästa gång jag kommer på besök så tar jag me en väska hon kan hoppa ner i ;)

Kommentera här: