Hemma igen från utställningen

och det har gått bra, jag är nöjd. Jag är dock trött och slut efter 3 långa men härliga dagar. Jag har fotat jättemycket och kommer gå igenom alla kort och skicka till dom som vill ha det.

Lördagen var det 6 sibbar i panel och 3 blev BIS och idag, söndag, var det 2 sibbar i panel och 1 BIS!

Det har gått bra för mina katter också, Marussia hade lite otur med att vara i samma grupp som en snygging så det var ju inte så mycket att göra.    Sakhi har tagit sina cert. Återkommer med mer bilder o info senare i veckan.

Tack alla supertrevliga o roliga människor jag har haft kontakt med i helgen!
1 Lena:

skriven

Grattis till Sakhis cert !!!!

Nu får du vila en vecka så ses vi på träffen till helgen.



/Lena och missarna

2 Kicki:

skriven

Tack för en trevlig helg. Alltid lika kul att få träffa nya Sibbe folk....lycka till med fortsatt utställningskarriär för dina kissar.

Du glömmer väl inte att köpa GIMPET...hihi

Kommentera här: