Jivara o Sakhi

Har nyss kommit från mamma och Sakhi, med Jivara. Jag gissade att det inte skulle gå så lätt första gången så jag hade Jivara i sele/koppel. Tur det eftersom Sakhi direkt skulle fram och nosa på Jivara.

Det gick inte så bra som jag hade hoppats, tyvärr, men å andra sidan har ju Jivara i färskt minne att hon spöade upp Sakhi och att han tom flyttade från oss. Men jag ska ha hem Sakhi igen, det bara är så. Det kommer bli täta besök hos mamma o Sakhi och så får Jivara sakta vänja sig vid Jivara igen.  Det kommer gå bra, även om det tar lite tid.

Sakhi skulle som sagt direkt fram och hälsa och det är ju hemma hos honom så det är inte så konstigt att han är lugnare än Jivara.
Tittar just nu på busiga Dolce som skuttar omkring och roar sig själv.   Jag måste försöka ta kort på henne och annonsera ut henne, men det får bli imorgon. Snart är dagsljuset borta - ell rättare sagt, jag har för mycket att göra innan jag ska fara på träning med ena sonen. Då kommer jag även lägga upp 13-veckorsbilder på henne också, vår underbara lilla studsboll.

Kommentera här: