Gabbana

Igår for jag och Carina (tack för en jättetrevlig dag!) med Gabbana till Boden. Han var så duktig, han sa inte ett dugg under resan, vare sig bilresan eller tågresan. Att åka tåg var lite skrämmande i början med alla nya ljud men han vande sig hyfsat snabbt. Vi satt i en djurkupé och kunde stänga dörren och det var helt suveränt.

Jag har tagit en hel del kort men eftersom jag har värk idag så blir det en annan dag som dom läggs upp.

Karin mötte oss på stationen och vi for hem till henne. TACK Karin för allt!! Du är en underbar vän.  Nu vet jag och Carina vad som saknas för att få så otroligt slappa och underbara katter som du har - det behövs en Signe till det.

Det var verkligen jobbigt att lämna över Gabbana till sin nya familj men jag vet att han kommer få det så bra där. Jag fick en kort rapport imorse att allt hade gått bra i natt och att han var så busig nu på morgonen, precis som det ska vara mao.

Jag fick det mest otroligt gulliga sms av Matilda igår, tack för att du tänkte på mig!  

Kommentera här: