11-veckors bilder

kommer senare ikväll. Först ska jag och yngsta sonen på träning.

Idag har jag o äldsta sonen hälsat på min mamma och Sakhi. Vi hade med oss Marussia och självklart D&G. D&G fick inviga Gabbanas nya bur och jag hade dom i framsätet, Marussia fick åka bak och det var inte så trevligt tyckte hon.

Efter ett kort stopp bytte vi så Marussia fick sitta fram och ungarna bak. Då var Marussia tyst men inte Gabbana. 

Väl hos mamma o Sakhi var det väldigt mycket sniffande och undersökande. Dolce klättrade en hel del och Gabbana lekte med några leksaker. Sakhi var lite avvaktande, jag undrar om han kopplar ihop ungarna med stryk.....

Fram tills ungarna flyttar tar jag med mig dom (o förhoppningsvis också Marussia) varje gång jag hälsar på mamma och Sakhi.

Nästa fredag flyttar Gabbana, känns rätt jobbigt faktiskt.  Sakhi kommer få stanna kvar ett tag efter att sista kattungen har flyttat, så jag verkligen kan vara hemma och kolla in Jivara och Sakhi. Dolce har jag för tillfället intressenter på. Vi får se vad det blir.

Träffade på en bekant på väg hem och jag visade katterna. Behöver jag ens tala om att ungarna sov!   Direkt vi kom hem kom Jivara fram och började dia sina små ungar, varpå Gabbana direkt började låta som värsta V8-motor.

Nu ska vi snart skynda oss iväg men jag bearbetar bilderna så fort jag kan efter att jag ätit middag.

Kommentera här: